Ελένη Α. Κύζα (Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Συντονίστρια Μεταπτυχιακού)
Η Δρ. Κύζα είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Κοινωνία της Πληροφορίας στο τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Ολοκλήρωσε τις διδακτορικές της σπουδές στο πρόγραμμα Learning Sciences του Northwestern University, με ειδίκευση στη γνωστική επιστήμη. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (Ed.M.) από το πρόγραμμα Τεχνολογία και Εκπαίδευση από το Harvard Graduate School of Education, Πτυχίου στην Εκπαίδευση (B.Sc. in Εducation, summa cum laude) με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία από το Boston University και Δίπλωμα Δασκάλου από την Παιδαγωγική Ακαδημία Κύπρου. Η μεταδιδακτορική της έρευνα με την Ερευνητική Ομάδα Μάθησης στις Φυσικές και Περιβαλλοντικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Κύπρου χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω ενός IRG Marie Curie Fellowship και του Ιδρύματος Προώθησης Έρευνας της Κύπρου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στο ρόλο των σύγχρονων τεχνολογιών στη μάθηση και διδασκαλία, και το σχεδιασμό και διερεύνηση αλληλεπιδραστικών τεχνολογικών περιβαλλόντων μάθησης. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στην ανάπτυξη και ερευνητική εξέταση της διαδικτυακής πλατφόρμας μάθησης και διδασκαλίας ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ, με στόχο την κατανόηση της συνεισφοράς των τεχνολογικών εργαλείων στην ανάπτυξη του επιστημονικού γραμματισμού των μαθητών και την υποστήριξη της μάθησης με διερώτηση στις φυσικές και περιβαλλοντικές επιστήμες. Ίδρυσε και συντονίζει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Νέες Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας στο Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου. Είναι Επιμελήτρια του επιστημονικού περιοδικού Instructional Science από το 2012. Είναι ενεργό μέλος των επιστημονικών οργανισμών: International Society of the Learning Sciences (ISLS), European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), European Science Education Research Association (ESERA) και τον οργανισμό European Association of Technology-Enhanced Learning (EATEL). Διατελεί εκλελεγμένη πρόεδρος του οργανισμού International Society of the Learning Sciences (ISLS) για το 2014 – 2015.